Si e matim Cilësinë?
Çfarë është matja e Cilësisë në kujdesin shëndetësor dhe pse është e rëndësishme ajo?
Matja e cilësisë në kujdesin shëndetësor është procesi me atë të të cilit përdoren të dhënat statistikore, për të vlerësuar performancën e planeve shëndetësore dhe të ofruesve të kujdesit shëndetësor, të krahasuara me standardet.
Matja e cilësisë së kujdesit shëndetësor është e rëndësishme sepse na tregon se si është performanca e sistemit shëndetësor dhe çon në përmirësimin e kujdesit shëndetësor. Është një hap i nevojshëm në procesin e përmirësimit të cilësisë së kujdesit shëndetësor.
“Cilësia duhet të matet, të krahasohet dhe vazhdimisht të përmirësohet”.
Mjetet kryesore për matjen e cilësisë janë:
• Standardet në lidhje me Cilësinë e Shërbimeve Shëndetësore - të cilët mund t’i përkufizojmë si niveli i dëshiruar dhe i arritshëm i performancës, kundrejt të cilëve matet performanca aktuale e shërbimit shëndetësor.
• Indikatorët e Performancës Spitalore, me anë të të cilëve;
• Bëhet vlerësimi i performances dhe shërbejnë si guidë për monitorimin, vlerësimin, dhe përmirësimin e cilësisë së shërbimit shëndetësor;
• Me performancë klinike nënkuptohet shkalla e realizimit të objektivave të shëndetit të dëshiruara nga klinicistët ose nga shërbimi i kujdesit shëndetësor.
• Roli i saj është për të përmirësuar cilësinë e vendimeve të marra nga të gjithë aktorët brënda sistemit shëndetësor, duke përfshirë të sëmurët, personelin shëndetësor, menaxherët, qeveritarët e të gjitha niveleve, të siguruarit dhe të gjithë paguesit e tjerë, politikanët dhe qytetarët si mbështetës financiarë. Monitorimi i cilësisë së kujdesit shëndetësor është i pamundur pa përdorimin e Indikatorëve të Performancës Spitalore; Ato krijojnë baza për përmirësimin e cilësisë dhe prioritizimit në sistemin e kujdesit shëndetësor;
Indikatorët e performancës spitalore
Qëllimi i Raportimit të Indikatorëve, është monitorimi, njohja, vlerësimi dhe ofrimi i ndihmës teknike për shërbimet spitalore, në përmirësimin e vazhdueshëm të cilësisë së shërbimit shëndetësor dhe arritjen e standardeve të këtij shërbimi, me qëllim ofrimin e një shërbimi sa më cilësor dhe profesional, tek pacientët.
Indikatorët e Performancës Spitalore janë të grupuar në 4 Fusha dhe 21 Indikatorë në total.
• Dimensioni, Efektiviteti Klinik, me 6 tregues
• Dimensioni, Siguria (nga Incidentet) me 9 tregues
• Dimensioni, Orientimi ndaj Stafit me 3 tregues
• Dimensioni, Efiçienca, me 3 tregues